Custom Search

26.7.10

When I'm not ready...

Have you ever had a day when you just feel like you are not ready to do anything?

I've had such day today. When I started boiling the beef and dhal, I wasn't ready to cook. But I had to do it anyway as beef takes a long time to soften. As the meat boiled, I had to follow the flow though I really wasn't ready for it, because I couldn't possibly stop there now, could I? Then as the big guy came home, I had to continue with the side dishes though I really didn't feel like doing it yet!

Even when the dinner was served on the table, I still felt like I wasn't ready to cook! BUT. The foods were ready to be eaten. Taste wise : not bad tau! How's that?

Pelik apakah aku ni?

10 comments:

  1. ada gak maca kepelikan disitu? awat hang jadi gitu? hehehe

    ReplyDelete
  2. err sedap tak masakan tuh? hihihi.. kalau sedap maknanye ikhlas la tuu hihihi

    ReplyDelete
  3. kadang2 time2 macam ni la masakkan jadi sedap tau hehehe...

    ReplyDelete
  4. ihikss...tak ready2 pun dah reaady utk di ngapppp pun... ;p

    ReplyDelete
  5. tuh x ready..kalu ready mmg yummieh semua foods!

    ReplyDelete
  6. pernah jer..tp makanan tu jd xsedap..ade jer yg kurg rasanya..tp DM plak rase dia boleh tahan yer..sedap lah tu..

    ReplyDelete
  7. oh! ur one super momma & great wifey! :D

    ReplyDelete
  8. wahhhh not ready tapi siap jugak dinner tu...i ni if not ready, memang ku tinggal je la separuh jalan tu hahaha....terukkan i ni ;-)

    ReplyDelete
  9. kancilbiru : aku puin dak tahuuuuu! hahaha

    ely : nasib sedap!kira ikhlas la kannnn hahaha

    lady : kannnnnnnnnnnn~ lalalalala

    sz mass : untuk ngappp tatappp ready! hehe

    watie : kalau tak ready tu yang spesel. kalau ready biasa ja. haha

    hanim : haha...i asked gak hubby, dia cakap ok sedap. so i pun perasan la sedap. hiks

    lunar wolf : bolehhhh la tahan. haha

    fizamior : no no. YOU ARE! ;-)

    zarin : i terpaksa!kalau tak nanti ada roang merajuk. hiks

    ReplyDelete
  10. huhu..bagusla tu..xready pon msk sedap..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin