Custom Search

29.6.10

Ariani dah sampai!

Last couple of weeks, I came across this entry in Yana's blog about Ariani having sale. Dengan baik hati, she offered to buy for anyone interested. Since I was looking for awning tudung but couldn't find the colors that I wanted in Penang, I emailed her the details.

The parcel arrived today. I initially wanted the RM23 (discounted from RM60++) per piece with three colors in mind. But since there were limited choices so Yana got me the slightly more expensive ones with the colors that I ordered. Thanks Yana! I owe you one.

Yabedabedu! Tudung raya dah ada, baju raya bila lagi? :-D

Oh, just in case anyone is wondering. No I haven't finish ganti puasa, but in the midst of ganti puasa secara marathon now. Hehe.

7 comments:

  1. best2..tudung smpi dulu sebelum baju raya ye...

    ReplyDelete
  2. tak minat plak tudung ariani ni.dekat ajer dengan ofiz store ariani :)

    ReplyDelete
  3. laaa... mana gambar tudungnya?? takkan gambar beg je.. nak tgk gak.. mesti berbaloi-baloi kan.. bestnya...

    ReplyDelete
  4. wahhhhhh bestnya...murah2 pulak tu....kat sini ada jer tapi tak pernah masuk..takuttt...hahaahah

    ReplyDelete
  5. ntahnya...
    tunjuklah tudungnyaaa...
    hisy budak nihhh...
    pssst...
    kita ganti puasa 30 hari...
    marathon jugak..
    break sunday for hoyeh hoyeh...
    :)

    ReplyDelete
  6. wahha bestnya tudung raya dah ada.
    mcm kita dua dua takde lagi. tailor pun taknak amik tempahan dah. nampaknya last minute shopping raya la kan....

    ReplyDelete
  7. uiishhh~ i takde lg tudung raya.. haiiyyaa~ selalu plan nk pegi ariani tak jd.. sabo je la.. kene pegi jgk nnti takde color!! haha..

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin