Custom Search

9.11.10

Anak dia dilayan hebat, kalah anak I tau!

If you guys thinks only our babies sleep in comfortable baby cot and pakai comfortable diapers, think again. Even these babies are pampered in such a way that our babies are!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Hahaha comei kan baby orang utan ni tidoq!
 Siap minum susu Similac hokeh! Anak Incik Amin pun tak minum susu tu! Hehehehe.

Psttt... agak-agak why didn't their mommies breastfeed them? Perhaps they got nipple confusions like the little guy jugak kot eh? Hahaha!

15 comments:

  1. Kelassssssss gitu...hahahahhh

    ReplyDelete
  2. ingt ape td sekali org utan daa..haha..kiut miut la dorg2 semua ni..

    ReplyDelete
  3. ni baru org kata kera do hutan disusukan...
    anak di riba mati kelaparan.
    hahaha
    eh...anak tuan dia x mati kan?:P

    ReplyDelete
  4. hahahaaa..
    mana dapat nih?
    saudarikah ibu angkat nya? :))

    ReplyDelete
  5. ekekeke...mengekek dina n danish tgk dorang masa kat pulau org utan bukit merah.

    ReplyDelete
  6. cayalah anak org utan minum similac..mgkin yg ini kene kuarantin kot..yelah xkan lah dia nk lepaskan kat utan tu kot..ni mcm kat bukit merah je dm..

    ReplyDelete
  7. haha..comel..siap pakai diapers tu

    ReplyDelete
  8. ct : kannnnnnnnnnnn! haha

    azni : orang utan daaaaaaaaaa

    isabelle : haah tuan dia nampak cam tak kahwin lagi ja..hahaha

    sz mass : ishh tidak ler gitu...saya cuma melawat ibunya di dalam pantang. haha!

    rasp : kan!!!!!!

    KV : yaka? irfan pun suka sangat!

    hanim : betul betul! kat bukit merah. heheheh

    ReplyDelete
  9. besaqnya pampers diaaaa!!!! hahahaa

    ReplyDelete
  10. kaya okeh diorg ni, kami beli babycot dulu pun mahal gile.. ni beli banyak2 utk monyet tido.. mmg class abis la.. hehehehe

    ReplyDelete
  11. pakai jenama apa tu??
    huggies??

    anak aku pun tak pakai huggies.. :)

    ReplyDelete
  12. tempat tido anak i pun kalau ada untuk manusia i nak gak satu hihi

    ReplyDelete
  13. mesti nipple confusion... nipple mama-angkat dia nipple human, bukan nipple beruk. :P

    ReplyDelete
  14. ni besar sikit habis cot tu dia panjat....hihihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin